Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

εκλογεις και εκλεγομενοι

Το πανεξυπνο,και κυριως παμπονηρο,εκλογικο σωμα,προφανως κοιτωντας το πορτοφολικο του συμφερον εδωσε, αθροιστικα, σε ΠΑΣΟΚ+ΝΔ την εξης υποστηριξη:
Εκλογες 1981    84%
Εκλογες  1993   86%
Εκλογες 2004  86%
Εκλογες 2009   77%

Και τωρα το παιζει παραπλανηθεισα παρθενα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κυριε Σημιτη,

Εγω εκανα το swap με την Goldman Sachs για να μπει η Ελλαδα παρα φυση στην Ευρωζωνη;

Εγω ειχα Υπουργο Αμυνας τον Τσοχατζοπουλο;

Εγω ειχα Τσαρο της Οικονομιας τον Παπαντωνιου(που βρεθηκε με αδηλωτα στη λιστα Λαγκαρντ);

Εγω ειχα δεξι χερι τον Τσουκατο;

Εγω ειχα στενο συνεργατη τον Μαντελη(που καταδικαστηκε για μιζες); κλπ;

Και τωρα ξαναεμφανιζεται ολο ιδεες ….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Απ`ότι θυμαμαι,ο νομος Αλογοσκουφη που επικαλειται ο Μητροπουλος,επετρεψε την εισαγωγη χρηματων από το εξωτερικο* χωρις ποθεν εσχες*……πραγμα που εκανε κατ`επαναληψη η κυνερνηση Μπερλουσκονι στην Ιταλια........αληθευει;….αν ναι,μού θυμιζει τον νομο Αβερωφ του 1974-75, για σχεδον-απαλλαγη από την στρατιωτικη θητεια των διωχθεντων από την δικτατορια(μερικες εκατονταδες)...καλως.... στον οποιο,ομως, κολλησε τσοντα την ιδια απαλλαγη για σπουδαζοντες μεταπτυχιακα στο εξωτερικο(οπου επωφεληθηκαν χιλιαδες ημετεροι)…και οι αντιστασιακοι εκαναν την παπια……

ζουμε στο βασιλειο της μισο-αληθειας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου