Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

παραδοξολογιες


γυναικα του δρομου=γυναικα του πεζοδρομιου
αρα
δρομος=πεζοδρομιο


ενιοτε,
δημοσιος ανηρ=αγοραια γυνη


Ξέρεις τι μισώ περισσότερο; Τις ρητορικές ερωτήσεις.


Αφου τα μυρμηγκια δουλευουν ασταματητα,πώς γινεται και κάθε φορά που βγαινω πικνικ τα βρισκω παντα μπροστα μου;


Προσπαθώ να μην κοιμηθω, γιατι αυριο δεν θα μπορω να κλεισω ματι στη δουλεια.... 


- Γιατρέ μου, είμαι δυστυχισμένη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Ο άντρας μου νομίζει  ότι είναι ψυγείο. 
- Χμμμμ... νομίζω δεν είναι κάτι σοβαρό. Θα τού περάσει σύντομα.
 
- Μπορεί να το'υ περάσει γιατρέ, αλλά μέχρι τότε τί θα κάνω; Κοιμάται με το
  στόμα ανοιχτό και με ενοχλεί το φωτάκι...!!! 


Δεν ξέρω αν είναι λάθος του αρχιτέκτονα, αλλά εγώ πρώτη φορά ανεβαίνω σκάλες για να πάω στο υπόγειο.


η ομαδα επ-
ανδρ-ωθηκε αποκλειστικα με γυναικες
Το διαστημοπλοιο προς-γει-ωθηκε στη Σεληνη


Άλλα θελω κι άλλα κανω,
Πώς να σού το πω…..
(λαικό δίστιχο)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου