Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Αρκας - Η ζωη μετα 1

Νεκρος 1:-παππου,ποιες ηταν οι τελευταιες σου λεξεις πριν πεθανεις;
Νεκρος 2(γέρος και τσιγγουνης):"δωσαμε"
-γιατι αυτό;
-νομιζα ότι ο παπάς ειχε ερθει για ερανο!
-παραδοπιστος μεχρι την τελευταια σου πνοη,ε;
-κανεις λαθος ,κυριε!...εγω ποτέ δεν υπολογισα το χρημα!..σ`ολη μου τη ζωη ημουνα κουβαρντας κι ανοιχτοχερης!γι`αυτό με αγαπουσαν ολοι!...βεβαια,στην κηδεια μου δεν ηρθε κανενας!
-πως ετσι;
-δεν ξερω!..ισως τους φανηκε ακριβο το εισιτηριο!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Νεκρος 1:-θα πρεπει να ειμαστε στον Παραδεισο,ε;
Νεκρος δυο(παππους):ετσι μού φαινεται!...αυτο βεβαια δεν λεει τιποτα,γιατι μετα το σαββατοκυριακο με τα πεντε εγγονια μου,παντου ετσι θα μού φαινοταν!
-παντως είναι πολύ παραξενα!..ολα δειχνουν τοσο αληθινα και ταυτοχρονα τοσο απομακρα!..και υπαρχει και αυτή η περιεργη μυρωδια!
Παππους:-δεν ξερω τι υπονοεις,αλλά εγω πηγα από πεσιμο!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Διαβολακος:-θελω να μετατεθω εδώ πανω,ρε συναδελφε.Μηπως ξερεις τι πρεπει να κανω;
Αγγελος:-πρωτα-πρωτα ένα καλο μπανιο
Διαβ.:-ε,βεβαια,τι να σού κανει και το αποσμητικο!..ολη μερα ιδρωνουμε σαν τα ζωα στις φωτιες και στα καζανια!..ειπαν ότι θα μας φερουν φουρνους μικροκυματων,αλλά δε βαριεσαι!..
Νεκρος:-Θεε μου!..νομιζα ότι όλα αυτά για τις φωτιες και τα καζανια της Κολασης ηταν ψεματα!Πιστευα ότι τα μαρτυρια θα ηταν ψυχολογικα!
Διαβ.:-εχουμε και ψυχολογικα!,,να,τον Ηρωδη τον φωναζουμε ολοι «μωρο μου»…το καλυτερο είναι ο συνδυασμος!..ας πουμε,τον Ιουδα τον εχουμε να καιγεται σε μια μεγαλη φωτια κι εμεις καθομαστε απεναντι και τού στελνουμε φιλάκια!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Διαβολακος:-λοιπον,να πηγαινω κι εγω σιγα-σιγα,γιατι εχω αφησει έναν πολιτικο στη σχαρα και πρεπει να τον γυρισω για να μη μού αρπαξει
νεκρος:-Θεε μου!..μα είναι φρικαλεος!
Διαβ.:-τι ειπες;;!..για προσεξε,κακομοιρη μου,γιατι αν γινει καμμια επανεξεταση του φακελου σου,μπορεις να βρεθεις στα χερια μου!
Νεκρος:-γινεται αυτό που λεει;
Αγγελος:-βεβαιως!..οι φακελοι εξεταζονται συνεχως και αν προκυψουν επιβαρυντικα στοιχεια,μπορει να σού αλλαξουν τοπο διαμονης
Νεκρος:-κι ετσι να`ναι ,εγω δεν εχω να φοβηθω τιποτα!...σ`ολη μου τη ζωη ημουν καλος,τιμιος και ηθικος
Διαβ.:-τα ιδια ελεγε κι ενας αρχιμανδριτης που ηταν εδώ!..μεχρι που ανακαλυψαν εκεινη την ιστορια με τα μπαλετα και μάς τον εστειλαν κατω με τις κλοτσιες!...απο τοτε τον εχω βαλει στο ματι!...το μεγαλο,για τις κατσαρολες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου