Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

για το επιουσιο χαμογελο

 απο τον ανεξαντλητο Κωστα Μαρτινιδη

- Παιδί μου μην τρέχεις, θα ιδρώσεις, θα κλείσουν τα λαιμά σου..
- Ρε μάνα, φύγε από τον Μαραθώνιο!
******************************************************
Το ξέρατε ότι αν χτυπήσεις ένα λιχνάρι δεν κάνει
νταν νταν, αλλά Ντιν;
****************************************************
Ιπποκράτης: Αρχαίος Έλληνας ιατρός, αλλά στη Λάρισα στο λέει και ο μπάτσος ενώ σου περνάει χειροπέδες
***********************************************
-Έβαλα χθες θερμόμετρο και είχα τα τα τα τα τα τα τα τα τα τα
- Τί είναι αυτό;
-Δέκα τα
**********************************************
'Επεσα σε κουφό χειρουργό
Να δω τώρα τι θα την κάνω 25 πόντους χολή.....
********************************************
Τόσες εταιρείες εσωρούχων στην Ελλάδα, μία δεν έχει διαφημιστεί, αξιοποιώντας την ατάκα "τα θέλει ο κώλος σας"
****************************************
Battery η μπαταρία ...και, στη Λάρισα, η προτροπή του προπονητή όταν η ομάδα μπαίνει για το 2ο ημίχρονο
******************************************
-Γυναίκα τι λες να φάμε αύριο;
- Φακές λέω να φτιάξω..
-Μια φορά θυμάμαι μ΄αγαπούσες, τώρα φακή;
******************************************
-Μιλάμε τόση ώρα.. Δεν θα μου πεις τ' όνομά σου;
- Προφανώς....Αρχικά μου φάνηκες λίγο χαζούλα.
-Χάρηκα Προφανέ! Εμένα με λένε Μαρία
***********************************************
-Τι κάνει κάποιος που νομίζει ότι έχει στο σπίτι πατάτες, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει;
-Αυταπατάται!
*******************************************-
Εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου στον τροχαίο που με έγραφε, λέγοντας του:
Άκου να δεις, δεν μπορεί να σου μιλάω κ συ να με γράφεις!
*********************************************
Πήγα κι εγώ στο Μαραθώνιο, αλλά μου άρχισαν κάτι χαζά, ότι δεν επιτρέπονται τα μηχανάκια και κάτι τέτοια, λες και είμαστε τίποτα πρωτόγονοι να `ουμε!
****************************************************
-Γαλλικά ξέρετε;
- Βεβαίως
-Πως λέγεται ο απατεώνας;
- La μόγιο
-Θα σας ειδοποιήσουμε
(ΥΓ -παρτε εμενα:ζαμέ Κορωπί)
******************************************
Tselsea είναι η ομάδα και αυτό που λέει ο μπαμπάς στη Λάρισα μόλις ο γιος έχει λύσει τις ασκήσεις
*******************************************
Σε σύλλογο μη ασθενών, γιατί δεν δέχονται μυασθενείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου