Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 

-ποιον ειδα τις προαλλες στο δρομο και δεν τον γνωρισα;

-ποιον

-δεν ξερω,δεν τον γνωρισα

********************************************

Παλι μού χακαρανε το πασγουερντ του ιμειλ μου!......τεταρτη φορά που πρεπει να αλλαξω το ονομα του γατου μου!

 *********************************************

-Τί έκαναν ο Χίτλερ και η Εύα Μπράουν στο κρεβάτι;

 -Ναζάκια..

******************************************

ειμαι στο νοσοκομειο γιατι από λαθος ηπια ένα μπουκαλακι συμπαθητικης μελανης…..περιμενω να με δει ο γιατρος…

******************************************

-λεω να φαω κατι ελαφρυ….μια σαλατα

-τί σαλατα;

-χωριατικη

-τα λουκανικα τί τα θες;

-κι αυτά χωριατικα είναι…

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-γιατρε μου εχω προβλημα με τα ματια

-τί προβλημα;

-όταν τα τηγανιζω μού σπαει ο κροκος

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Η σωστη δολοφονια κατσαριδας:

1)σημαδευεις

2)χτυπας με τοση δυναμη που θα μπορουσε να σκοτωσει δεινοσαυρο

3) την τυλιγεις με 9 κιλα χαρτι

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Εχω και την τριχρονη ανηψια μου που μ`εχει δει να βγαζω τους φακους επαφης και ειπε προχθες στο τραπεζι «η θεια εβγαζε τα ματια της στο μπανιο»

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-με καλεσαν απ`το σχολειο του γιου μου γιατι βριζει…τι να πω,ρε πουστη μου,τωρα σ`αυτους τους παλιομ@λακες;....θα πω ότι τα ακουει στην τηλεοραση

**********************************************

Για τον καργιόλη τον ιο,

Ολοι το παιζουμε Ζορρό

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Χαρηκα σημερα…με χαιρετουσε η γειτονισσα…την χαιρετουσα κι εγω…μετα καταλαβα ότι καθαριζε τα τζαμια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου