Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

μικρα

 

Οι ντελιβεράδες πάντως είναι οι πιο πιστοί στις παραδόσεις.

.................................................................................................

Αλβανος διαπραγματευτης: Αλι Σβερίσι

.....................................................................................................

-πρεπει να γδυθεις για να δουμε αν σού κανει το σουτιεν που σού εφερα

-ειστε σιγουρα ο Αγιος Βασιλης;

..............................................................................................

-για πες μου,με ποσους εχεις παει πριν από μενα;

-μόνο σημερα,με 10

-το λες για να ζηλεψω;

-Θα πεις ρε φιλε πού να σε παω με το ταξι;

.......................................................................................


-ο αντρας μου είναι μισανθρωπος

-κακη παιδικη ηλικια;

-ατζαμης μαγος-με-το-πριονι

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-συγνωμη,κυριε περιπτερα,τα ρεστα μου

-τα βλεπω

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-μωρο μου πες μου τις δυο λεξεις που με κανουν ευτυχισμενη

-εχεις δικιο

-όχι αυτές,τις άλλες δυο

-εγω φταιω

................................................................

–Έχετε βιβλία για ανυπόμονους;

–Ναι, μισό λεπτό..

–Τωρα με γ@μησες!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Μπαίνουν 2 δέντρα σε μπαρ

- Βάλε μας 3 βότκες

- Μα αφού είστε 2.

- Λάθος, είμαστε trees..

...............................................................................................

Τι είναι αυτό που ζει στην έρημο και κάνει πατ-πατ-πατ;

Ένα Πατ ερημών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου