Τρίτη 18 Απριλίου 2017

αυτη κι αυτος





-Μπαμπα πώς γνωρισες την μαμα;
-Εγω την φιλη της ηθελα αλλά αυτη μού εκατσε


Ανοιγω το προφιλ μου στο facebook...
"εχει η ταδε γενεθλια, πειτε της τί σκεφτεστε γι'αυτην"
Στελνω:
"Καλησπερα και Χρονια Πολλα, σε θαυμαζω για το μυαλο σου και την κωλ@ρα σου. Καλη συνεχεια κι στεναχωριεμαι εκ των προτερων για την διαγραφη"


Μολις 1 μηνα σχεσης, και μού λεει η αλλη "Μην βαζεις το κινητο κοντα στα γεννητικα οργανα γιατι δεν θα κανουμε παιδια'' , και κανω μια τσακ το σωβρακο και το πεταω μεσα 


Το μαναρι στην Τραπεζα που μού ειχε δωσει το δανειο με παιρνει ακομα τηλεφωνο ..
Προφανως και δεν με ξεπερασε ποτέ...


Μού λεει «πραγματικα αποψε ησουν η πιο ομορφη απ`ολες»…απιστευτο,τις κοιταζε ολες ο καργιολης,θα τον σκοτωσω


-ειμαστε μαζι 7 χρονια και νιωθω οτι καθε μερα μαθαινω νεα πραγματα για σενα Μαρια
-Ελενη με λενε
-νά`το παλι


-τι εγινε Μαράκι; καληνυχτα δεν εχει; τί ειμαι εγω κανας τυχαιος;
-η Ιωαννα ειμαι
-τί εγινε Ιωαννίτσα; δεν μάς συμφερει κι αλλαζουμε θεμα;


-καλη η ταινια;
-καλη για επιστημονικης φαντασιας
-μα,ρομαντικη κομεντι δεν ηταν;
-κι εγω ετσι νομιζα,αλλά σε μια σκηνη μαλωσαν και η γυναικα υποχωρησε και ζητησε συγνωμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου