Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

ανοικονομητοι αφορισμοι





Πότε περασαν τα Χροιστουγεννα,πότε περασε το Πασχα,πότε θα περασει η Πρωτομαγια,πότε θα περασεις να με δεις;

Ηλθον,ειδον,απηλθον,επανηλθον,εμουτζώθην

Ειχα παρει μια σωστη αποφαση,αλλά δεν ξερω πού την εχω βαλει

Πετωντας μ@λ@κιες δεν γινεσαι πιλοτος
 (Γιουρι Γκαγκαριν)

η σχεση μου με την διαιτα εχει φαει πολύ κερατο (Λουκουλος)

καλυτερα να σού βγει το ματι ,παρα λαθος το φρυδι

κοιτατε τα δαχτυλα και χανετε την μουτζα

Η καλυτερη απαντηση στο:"Ξερεις ποιος είμαι εγώ ρέ;"ειναι "Ξερω ρέ και στ`@ρχιδι@ μου"

Τα καλυτερα ερχονται εκει που δεν τα περιμενεις…δηλαδη αλλού

Όταν ένα κουνουπι προσγειωθει πανω στ`@ρχιδι@ σου συνειδητοποιεις ότι παντα υπαρχει τροπος να λυνεις τα προβληματα σου χωρις χρηση βιας    (Κομφουκιος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου