Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

αναδελφοι αφορισμοι



(γραμμενο στο μπλουζακι ενός ηλικιωμενου)
  Δεν είμαι 80 ετών. Είμαι ένα γλυκούλικο παιδάκι 16 ετών,  με 64 χρόνια εμπειρίας

Απαισιοδοξος = καποιος  αισιοδοξος με εμπειρια

Ονειρευοτανε μερες μεγαλυτερης ευτυχιας και δεν προσεξε ότι μερες καπως μικροτερης ευτυχιας τού εφευγαν μεσα από τα χερια…

Δεν ειμαι προιον των περιστασεων…ειμαι προιον των αποφασεων μου

Αυτοι που είναι τοσο τρελοι ώστε νομιζουν ότι μπορουν να αλλαξουν τον κοσμο,αυτοι τόν αλλαζουν 
        ( Steve Jobs)

Πολύ λιγοι ανθρωποι νοιαζονται…οι υπολοιποι είναι απλως περιεργοι

Ποια γλωσσα του σωματος;  Εδώ δεν μπορουμε να συννενοηθουμε όταν μιλαμε!

Νταξ κι αν δεν με γουσταρεις! Δεν μπορουν ολοι να εχουν καλο γουστο!

Δεν εχει σημασια ποσο μεγαλο είναι το σπιτι…σημασια εχει ποσο ευτυχισμενο είναι το σπιτικο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου