Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




-Πού δουλευεις κατηγορουμενε;
-Σε ξενοδοχειο.
-Ρεσεψιόν τα πουλας αυτα;


Εχω μια απορια: γιατι το συκο να χορεψει συρτακι;


-ρε πατερα πώς εβγαλες φωτογραφια τον κωλο σου;
-εξυνα την πλατη μου με το σελφοκόνταρο


ξερει κανεις από νέο ΚΟΚ;  σε διασταυρωση ποιος εχει προτεραιοτητα,αυτος πού γραφει μηνυμα ή αυτος που μιλαει στο κινητο;


Μάς εχετε πρηξει τα καλυτερα ερχονται και τα καλυτερα ερχονται….οριστε ηρθα!


Μού εκανε αιτημα φιλίας ενας ψυχιατρος…πατε να μού τη φερετε σιγα-σιγα εε;


Οι γειτονες γουσταρουν πολύ την μουσικη που ακουω…μού εσπασαν το τζαμι με μια πετρα για να βγαινει εξω ο ηχος καλυτερα


-και τι ωρα πας στη δουλεια;
-ο,τι ωρα μού καυλωσει
-ελα ρε φιλε,τι δουλεια κανεις;
-πορνοσταρ


Χαριζονται 4 χαριτωμενα κιλάκια


-γιατρε τον τελευταιο καιρο εχω γινει λιγο νευρικος
-και πού οφειλεται αυτό;
-πού να ξερω γ@μω την πουτ@ν@ μου εσυ εχεις το κωλοπτυχιο!


Χθες ματιασμενος,σημερα το ιδιο,η γιαγια μου εχει καταθεσει μηνυση εναντιον αγνωστων


-Γιατρε μου ποναει ο κωλος μου
-Που ακριβώς;
-Να εδω στην εισοδο
-Ας ξεκινησουμε απ'τα βασικα. Αυτη ειναι η εξοδος


-τι θα κανετε σημερα;
-τιποτα
-θα ειστε σπιτι να ερθουμε;
-όχι


Κάθε μηνα το ιδιο αγχος:-θα το πληρωσει ο γειτονας το ιντερνετ;


Ο πιο σιγουρος τροπος να κερδισει Ελληνας οδηγος το Ραλι Ακροπολις είναι να βαλουμε πορτοκαλι φαναρια σε ολη  τη διαδρομη


Να μαζευτουμε μια μερα εμεις οι οξυθυμοι να…βασικα αντε γ@μηθειτε...δεν μαζευομαστε…δεν γουσταρω


Το τραμ στην Αθηνα είναι μεσο μαζικης μεταφορας….στην Λαρισα ειναι συνωνυμο του «κοιταζουμε»


Οι νεοι λογαριασμοι της ΔΕΗ θα εχουν φωσφορουχα γραμματα για να διαβαζονται στο σκοταδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου