Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

αφορισμοι 3


Αυτό που  με ενοχλει περισσοτερο είναι τα προβληματα που προερχονται από σαφως δικα μου λαθη

Πισω από κάθε αυτοκαταστροφικη συμπεριφορα κρυβεται μια λαθεμενη αποψη για κατι που *επρεπε* να κανω προκειμενου να αποφυγω δυσφορια ή λυπη

Οσο πιο αδεια η ψυχη,τοσο πιο ακραιες οι αποψεις

Για να καταλαβεις το νοημα της ευτυχιας,δες`την σαν ανταμοιβη και όχι σαν στοχο

Όταν πας να μετρησεις καποιον,μετρα τον σωστα…λαβε υπ`οψη σου ο,τι λοφους και κοιλαδες περασε για να φτασει εκει που βρισκεται σημερα

Μην λες ποτέ «με δεχομαι όπως ειμαι» σαν δικαιολογια για να μην βελτιωθεις

Μια βιβλιοθηκη δεν χρειαζεται παραθυρα…η βιβλιοθηκη *είναι* παραθυρο

Το πιο πολυτιμο πραγμα στο πορτοφολι μου είναι οι καρτες από τις δανειστικες βιβλιοθηκες (4)

Η βιβλιοθηκη μου,το πορτραιτο μου
Η βιβλιοθηκη μου,το χαρεμι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου