Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

παραδοξολογιες

αν έχεις δύο κακά, μη διαλέξεις τίποτα από τα δύο

εύχομαι να είχα μια απάντηση σ' αυτό, γιατί έχω κουραστεί να απαντώ σ' αυτήν την ερώτηση.

δεν ξέρω πόσο χρονών είσαι, αλλά δεν σού φαίνεται.

είμαι πρόθυμος να δεχτώ ότι δεν έχω πάντα δίκιο, αλλά δεν έχω ποτέ άδικο.

αν δεν μπορείς να πεις κάτι καλό για κάποιον, να το ακούσουμε.

μη δίνεις καμιά σημασία στους κριτικούς….. ούτε καν να τους αγνοείς.

το ρεκόρ μου στα 100 μέτρα, είναι 50 μέτρα. 

μερικές φορές χρειάζομαι κάτι που μόνο εσύ μπορείς να μού 
προσφέρεις: την απουσία σου

ηξερε ο Όμηρος πριν αρχίσει να γράφει την Ιλιάδα ότι το 
γράψιμό της είναι πραγματική Οδύσσεια;

 Μη σε τρομάζουν τα ψεγάδια σου. Αυτά θα σου δείξουν τον 
τρόπο για ν' αλλάξεις
 

Επιμένω να περιμένω το αβέβαιο. Το μόνο δεδομένο, η
 
αναμονή
 
στη Σαχάρα κάνει τόση ζέστη, ώστε οι κάτοικοί της αναγκάζονται να ζουν αλλού.      
(Μαθητικός μαργαρίτης)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου