Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

αφορισμοι


Το ψέμα αποτελείται κατά τρία τέταρτα από αίμα. Αδιάφορο τίνος είναι

Δε με φοβίζουν τα σύννεφα...... Υπάρχουν για να χρωματίζουν το 
ηλιοβασίλεμά μου


……Ίσως αυτός  είναι ο ιδανικός τρόπος να πεθαίνεις: όσο ακόμη κάτι ποθείς 

 
Η ενοχή ,αργά ή γρήγορα, θα καταλογιστεί. Η 
αθωότητα όμως πρέπει να αποδεικνύεται κάθε μέρα.


Για να προσδιοριστώ σωστα,πρεπει να ξέρω τί  δεν είμαι


Ο άνθρωπος δεν θα έπρεπε να λέει ποτέ ψέματα στον εαυτό 
του γιατί μετά δεν θα έχει κανέναν να εμπιστεύεται


Μην κοιτάς ποτέ πίσω. Το μόνο που θα βρεις είναι ό,τι 
άφησες ή ό,τι σ
ε άφησε
  

Δεν είμαι απλώς υπέρ του διαχωρισμού εκκλησίας-κράτους. Είμαι 
υπέρ του διαχωρισμού εκκλησίας-ανθρωπότητας." 



Τα δόγματα κάθε μορφής είναι τα κάγκελα στο γκρεμό για οσους 
ζαλίζονται να κοιτάξουν κάτω
 
 
Ό,τι στη ζωή μου το άφησα στην τύχη τουμε άφησε κι αυτό 
στη δική μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου