Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Αρκας...η ζωη μετα 2


μακαριτης:-μα,πες μου,αγγελε,είναι δυνατον να επανεξετασουν την περιπτωση καποιου και ενώ είναι στον Παραδεισο,ξαφνικα να βρεθει στην Κολαση;
αγγελος:-εμ βεβαια!..μεσα στα δισεκατομμυρια των περιπτωσεων παντα μπορει να γινει καποιο μπερδεμα!...καταλαβαινεις, υπαρχει μεγαλος φορτος εργασιας στην επιτροπη αξιολογησης και μπορει να φερουν εδώ καποιον χωρις να το αξιζει!...αργα ή γρηγορα όμως θα ανακαλυφθει το λαθος και θα τον στειλουν στη θεση του!...αλλες φορες,παλι,μπορει να συμβει το αντιθετο!..
-δηλαδη;
-να,αυτόν τον καημενο τον ειχανε χρονια ολοκληρα στην Κολαση και τον βασανιζαν από ένα μικρο λαθος!
-Θεε μου,τί λαθος;
κι ο αγγελος ,χτυπωντας φιλικα στην πλατη έναν τυπο που καθεται:-πώς παει,ρε Καλιβούλα;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

μακαριτης:-τελικα υπαρχει και Κολαση και Παραδεισος!...ολα οσα μάς μαθαιναν από παιδια ηταν αληθεια!
αγγελος:-όλα!..οι κακοι πανε στην Κολαση,οι καλοι πανε στον Παραδεισο και οι πλουσιοι πανε στις Μπαχαμες!

~~~~~~~~~~~~

αγγελος:-δεν μού ειπες όμως,γιατι ανεβαινεις τοσο συχνα τωρα τελευταια;
το διαόλι:-τρεχω για τη μεταθεση μου,ρε συναδελφε!δεν αντεχω άλλο κατω,πρεπει να με φερουν εδω!
-δεν θελω να σε απογοητευσω,αλλά είναι πολύ δυσκολο να μετατεθεις εδώ!πολλοι εχουνε κανει αιτηση,αλλά κανεις δεν ηρθε!
-εγω όμως εχω χοντρο μεσον
-τί μεσον εχεις; Κανεναν Αρχαγγελο;
-όχι,είναι καποιος πιο ψηλα…με ειδε μια φορά που ειχα ανεβει στη Διοικηση και με συμπαθησε
-δηλαδη,ποιος ειναι;
-ένα μονο θα σού πω…όταν τον ειδα,εκανα τον σταυρο μου…κι αυτος μού ειπε "μη μού τα θυμιζεις τωρα αυτά"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το διαόλι:-πρεπει οπωσδηποτε να μετατεθω εδώ,στον Παραδεισο…αν δεν πιασει το μεσον μου,θα επικαλεστω λογους υγειας
αγγελος:-δηλαδη;
-δεν ξερω,κατι θα βρω…θα πω ότι εχω αναπνευστικα προβληματα από τις αναθυμιασεις ή ότι βγαζω εξανθηματα από τη ζεστη…τελος παντων,καποια παθηση θα σκεφτω
-να,γιατι δεν ρωτας τον γιατρο;…πριν πεθανει ηταν καθηγητης και ιδιοκτητης πολυκλινικης
-και γιατι τον εφεραν εδώ; συνηθως τους μεγαλογιατρους μάς τους στελνουν κατω…τους εχουμε ολους μαζι σε ένα δωματιο και τους αναγκαζουμε να κανουν εγχειρησεις ο ενας στον αλλον!...σατανικο,ε;
γιατρος μακαριτης:-δε νομιζω…από πότε μια εγχειρηση θεωρειται τιμωρια;
και το διαόλι:-τους αναισθησιολογους τούς εχουμε χωριστα

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

το διαόλι:-τί δροσερα και ησυχα που είναι όλα εδώ,στον Παραδεισο !...δεν μού κανει καρδια να φυγω…εμεις κατω τρελλαινομαστε από τη ζεστη,τη δουλειά και το αγχος…ευτυχως που εχουμε έναν συναδελφο πλακατζη και διασκεδαζουμε λιγο…να,προχτες εντυσε τον Χιτλερ ραβινο και πεθαναμε στα γελια…δεν αφηνει κανεναν σε χλωρο κλαρι,τους δουλευει ολους…κάθε φορά που βλεπει τον Ποντιο Πιλατο ,τού λέει: "για κρατα μου λιγο τη μπερτα…είναι καθαρα τα χερια σου;"   χα-χαχα-χαχα!.το καλυτερο όμως το εχει πει στον Ιουδα:"καλα,ρε φιλε",τού λεει,"αν για ένα φιλι παιρνεις τριαντα αργυρια,ποσο χρεωνεις τη νυχτα;"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου