Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

απο αναμεταδοση


-Πώς κάνει πρόταση γάμου ένας άντρας ; "Θές να με παντρευτείς;" ή "Θές να γίνεις γυναίκα μου;"
-Πώς κάνει πρόταση γάμου μία γυναίκα; "Είμαι έγκυος!!!"


- Χώρισα..
- Και εγώ πήρα ένα αυτοκόλλητο ...
- Που κολλάει αυτό ;
- Παντού !


Να μαζευτούμε μια μέρα εμείς που δεν μας λένε οι μαμάδες μας να πάρουμε ζακέτα,να πάμε στο ''Πάμε πακέτο'' να βρούμε τους πραγματικούς μας γονείς.


Άρχισα να λέω βρωμόλογα στο καλοριφέρ μπας και ανάψει…


Της λέω : Θα μου κάτσεις;
Μου λέει : Ρε, είναι δυνατόν να έχεις εκεί το νου σου συνέχεια;
Της λέω : Και γιατί να μιλήσουμε τότε, για τον καιρό;
Μου λέει : Το προτιμώ ....
Της λέω : Άντε οκ . Δεν νομίζεις ότι είναι καιρός να μου κάτσεις;;;;
10 χρονών πιτσιρίκια παίζουν ακριβως έξω από το σπίτι μου.
Μιλάμε για 50 "μαλάκα" το δευτερόλεπτο. 
Ρε Ευτυχία γύρνα πίσω !!!
Όχι !!!
Ρε Ευτυχία γύρνα και θα σου δώσω 100EURO ...
ΟΧΙ ΕΙΠΑ !!!
ΗΘΙΚΟ ΔIΔΑΓΜΑ : ΤΑ ΛΕΦΤΆ ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧIΑ 


Είναι το 2 και βλέπει το 9. Λέει:
- Γεια σου 7
- Μα... το 9 είμαι...
- Αχ συγγνώμη ... αφαιρέθηκα!!!


Ο κώλος και τα ανέκδοτα δεν λένε τίποτα αν δεν τα πιάσεις!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου