Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 Πειτε στους Τουρκους ότι την πατησανε τωρα που διαθετουμε Ραφαλ….απλως,να περιμενουνε λιγο,γιατι εχει αποκλειστει ο πιλοτος στην Αττικη Οδο

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ήταν δυο Κινέζοι κοινωνικοί λειτουργοί, αλλά ο ένας δεν λειτουργούσε..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Κατι με ρωτησε ενας Αφρικανός ,αλλά δεν μπορεσαμε να συννενοηθουμε…λεγαμε ο καθενας το μακρυ του και το κοντό μου…

*****************************************************************

Με απλους μαθηματικους υπολογισμους βγαινει ότι στον πλανητη Αρη θα ημουν 30 κιλα…επομενως,το προβλημα δεν είναι ότι τρωω πολυ ,αλλά ότι τρωω σε λαθος πλανητη

**********************************************

-το σαντουιτς που μού φερατε εχει φωτακια και παιζει μουσικη!

-ναι,είναι κλαμπ σαντουιτς

 ************************************************

Αυτή:-τον αντρα τον θελω κυνηγο!

Αυτος:-ξεκινα να τρεχεις,παω να φερω την καραμπινα

****************************************

-μαστορα,δωσε μια ζεμπεκιά…βγηκε η γυναικα μου για ψωνια

-ποιο να παιξω;

-το "βρεχει φωτια στην καρτα μου"

****************************************

Αυτη:-εισαι πολύ σκληρος μαζι μου!

Αυτος:-εκει που πιανεις,λογικο είναι…

***************************************

Αν θελετε καμια συμβουλη για πρωτο ραντεβου εγω ειμ`εδω, μιλαει η εμπειρια.....τωρα για δευτερο θα σάς γελασω, δεν μού`χει τυχει

*************************************

-μωρο μου να βαλω τηγανι;

-ο,τι και να βαλεις σού παει

 ******************************************************

-Με χουφτωσε ο Κολοκοτρωνης στο διαλειμμα στο Κρυφο Σχολειό (Ζωζω Σαπουντζακη)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-τρεις καφεδες εχω πιει απ`το πρωι

-χεστηκα!

-ωχ,κι εσυ τρεις ηπιες;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Τί σοκολατακια είναι αυτά στο κουτι; Ας φαω σαρανταεφτα να δω αν είναι καλα…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου