Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 

Πάει ο παλιός ο Χρόνος.
ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, βρε παιδιά !

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-ποιος σε πειραξε,μωρο μου;

-αυτος εκει ο φουσκωτος

-να παω να με δειρει;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Πειτε μου ότι τα στενα τζην θα είναι στη μοδα φετος…γιατι αυτό που φοραω δεν βγαινει

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-μωρο μου,θυμασαι πιο πριν που φωναζα χαρουμενος γιατι βρηκα τα κλειδια μου;

-ναι

-μηπως θυμασαι πού τα εβαλα μετα;

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Συνήθως όλες οι απορίες μας λύνονται, αν απαντηθούν τα πέντε Π: Που, Πότε, Πως και Ποιος Π@ύστης

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Κάνοντας σεξ σε τακτά χρονικά διαστήματα η μνήμη σας ενισχύεται .... Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2012 !

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Όταν είμαι νευριασμένος μπαίνω στο κουρείο, αφήνω ένα αυγό και λέω στον κουρέα

''πιασ' τ' αυγό και κούρευ`το''!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Μόνο 18 ευρω κοινοχρηστα

Χαλάλι η πνευμονία!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Μου λέει ο άλλος "είσαι κουραμπιές"!

-Άντε ρε φίλε!.... και συ τι του είπες;

-Τίποτα! Δεν έβγαλα άχνη!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Το καλό με το να δουλεύεις στο Πεντάγωνο είναι ότι δεν είσαι κλεισμένος σε τέσσερεις τοίχους

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-Πού πας ρε φίλε με το σταυρό στο χέρι;

-Ν΄αλλάξω λάστιχο!!

 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ειδα απιστευτη αλλαγη στον εαυτο μου από το τρεξιμο….τωρα κουτσαινω

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

- Ένα σκέιτμπορντ θα ήθελα

- Ορίστε,ωραιότατο 50€

- Πολλά

- Να μια απλή σανίδα με ρουλεμάν 15€

- Πιο φθηνό;

- Μπανανόφλουδες 0,50€ το κιλό

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Όταν βαριέμαι πηγαίνω στην τροχαία, τους δίνω το κινητό μου και τους ζητάω να μου σβήσουν τις κλήσεις..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Πέφτει το κινητό μας......Πανικοβαλλόμαστε

Πέφτει φίλος μας......Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα,

ε τον βλακα έπεσε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου