Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 

Ειμαι στον Γερμανο και ενας παππους θελει στριγκάκι….απ`αυτό που βαζεις μεσα βιντεο και φωτογραφιες

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Στο Αστυνομικο Τμημα

-γιατι δεν αναφερατε νωριτερα την κλεμμενη καρτα;

-γιατι ο κλεφτης ξοδευε λιγοτερα από την γυναικα μου

-τοτε,γιατι την αναφερετε τωρα;

-νομιζω πως αρχισε να την χρησιμοποιει η γυναικα του κλεφτη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-τα`μαθες; πατησε νταλικα τον πρωην μου!

-ελα ρε; εστειλες λουλουδια;

-δεν εβρισκα την διευθυνση του οδηγου

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-ληστεια

-τί;

-ληστεια.Τα λεφτα σου.Τωρα

-ασταδιάλα! Με κοψοχολιασες,νηστεια ακουσα

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ακουστηκε σε κηδεια ηλεκτρολογου:

-καλο παιδι,αλλά το φαγαν τα κυκλωματα…

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Πολλά έξυπνα είπε ο Τσώρτσιλ, αλλά το κερασάκι είναι όταν τον ρώτησαν αν πηγαίνει στο γιατρό για εξετάσεις.

Όχι, απάντησε, πηγαίνουν όμως οι φίλοι μου και μετά εγώ πάω στις κηδείες τους...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Με τρια κιλα νηστισιμα κουλουρακια ειμαι απ`το πρωι…

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Εγω ΔΕΝ σε αγαπαω ρε καργιολη που κάθε φορά που σού πεταω τασακι χανω επιτηδες τον στοχο για να μην σε πετυχω;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Μού εκαναν δωρο ποδηλατο γυμναστικης…..λες και δεν ειχα σπιτι μου κρεμαστρα για ρουχα

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-λοιπον,θα σάς γραψω κατι χαπια

-κιτρινα να είναι γιατρε

-γιατι

-τα αλλα χρωματα τα εχω

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Μια φιλη μου μού ειπε ότι οι κοπελες γουσταρουν τους τυπους που δεν κανουν ορθογραφικα λαθη…..και στελνω παντου λεξεις τυπου αδυσωπητος και εξαπίνης και κομπορρημοσυνη…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου