Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022

για το επιουσιο χαμογελο

 

    η άλλη πηγε Ιταλια,γυρισε σπιτι,ο αντρας και τα δυο παιδια βγηκαν αρνητικοι….σε σοβαρη κατασταση ο κουμπαρος…

*********************************************

-Έπεσε ένα αστέρι, να κάνουμε ευχή, εμένα βγαίνουν

-Κι εμένα αλλά στο περίπου. Είχα πει σπίτι με μεγάλους χώρους και βγήκε με μεγάλους φόρους

********************************************

-Είμαι ο Κώστας και είμαι αλκοολικός.

-Μπραβο, Κώστα ,που το μοιράστηκες μαζί μας.Ας πιούμε σ` αυτό!

(Αποτυχημένο γκρουπ Ανώνυμων Αλκοολικών)

*********************************************

Εδώ που τα λέμε, είμαστε και μικρή χώρα. Διορίζεις κάποιον αξιοκρατικά και ξαφνικά βρίσκεστε συγγενείς

********************************************

Η άλλη στον φούρνο με καρφώνει κάνα 5λεπτο, περνάει η μπογιά μου ακόμα σκέφτομαι. Καλημέρα ομορφούλα της λέω, τι καλημέρα ρε καργιόλη μου λέει, θα αφήσεις τίποτα να φάμε και εμείς;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου