Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

κυκλοφορουν

 

-Πόσο συχνά κάνετε sex;
-
Είστε σίγουρα απογραφέας;

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Πήγα κι εγώ στο μαραθώνιο, αλλά μου άρχισαν κάτι χαζά, ότι δεν επιτρέπονται τα μηχανάκια και κάτι τέτοια,................

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου στον τροχαίο που με έγραφε, λέγοντας του: -Άκου να δεις, δεν μπορεί να σου μιλάω κ συ να με γράφεις.!!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Μηνυμα στο κινητο: Χαρηκα που σε γνωρισα εχθες στο μπαρ Μαράκι! Περασα πολύ ομορφα! Κωστας

Απαντηση:Ψηλε,το Μαράκι μαλλον δεν περασε πολύ ομορφα εχθες και σού εδωσε ψευτικο νουμερο.Λεωνιδας

.........................................................................................

 -πόσω χρονών εισαι;

-εσυ πόσο με κανεις;

-ουτε που σού φαινεται

.................................................................................................

Τού λεω «δεν θα ερθω,ειμαι κουρασμενη» και πριν προλαβω να τελειωσω τη φραση,μού λεει «δεν πειραζει,ξεκουρασου»…ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ;;;; εννοειται πως πηγα…

................................................................................................................

-εγω ακουω πολύ μουσικη

-παιζεις κανενα οργανο;

-όχι,μονο ακουω….ειμαι ακουστικος τυπος

.....................................................................................................................

-ελα ρε λιγο πανω να πιουμε καφε

-δεν προλαβαινω,πρεπει να παω και το Smart για πλυσιμο

-φερτο κι αυτό μαζι,θα το βαλουμε στο πλυντηριο

.............................................................................................

-και πώς θα σε γνωρισω;

-εχω μια ελια

-πού την εχεις;

-στο χωριο

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

-με παρακαλουσε να τον κουρεψω και τωρα με βριζει

-ελα μωρε πώς κανει ετσι,μαλλι είναι θα μεγαλωσει

-ναι…αλλά το αυτι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου