Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

για το επιουσιο χαμογελο




Λέει μια φίλη μου στην άλλη «και τι όμορφη που είσαι και τι ωραία τα μαλλιά σου και πόσο γλυκιά» της λέω «πες και για μένα τίποτα» και μου λέει «ωραίο κινητό πήρες»


Σήμερα το πρωί ξύπνησα με μια παράξενη διάθεση. Είμαι στα 59 σκέφτηκα, μήπως πρέπει να κάνω κι εγώ την διαθήκη μου καθώς τα χρόνια περνάνε. Έτσι πήρα μια κόλλα χαρτί και είπα να ξεκινήσω να γράφω. Τότε συνειδητοποίησα ότι δεν είχα τίποτα στο όνομα μου για να γράψω. Έτσι κατάλαβα ότι αυτό που έκανα ήταν η κενή διαθήκη!


Ο Τσακ Νορρις εκανε μασαζ στη μεση του πουθενα


Το πιο σωστο ζειμπεκικο χορευεται ορταν προσπαθεις να βγεις από την θαλασσα και εχει πετρες...


Κουβεντιαζα με ένα διαολακι 3μιση  ετων….την ρωτησα:
-τι μάς λεει η γελαδα;
-μουουουου
-τι μας λεει η γατα;
-νιαου
Λεω,ας την αιφνιδιασω
-και τι μας λεει η ντοματα;
(περιμενα να πει δεν ξερω…αλλά)
 χωρις να χασει δευτερολεπτο,φωναξε: -ΦΑΕ ΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου