Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

οταν.....



Όταν παει να πέσει το iPhone όλοι ανακαλύπτουμε τον νιντζα που  κρύβεται μέσα μας.

Όταν πας σε καφετζού μπορείς να κάνεις βούτα το κουλουράκι στον καφέ, ή χαλάει την πρόβλεψη;

Όταν πεθάνω θέλω μαζί μου να θάψουν κ ένα κόκκαλο καμηλοπάρδαλης, έτσι για να τρολάρω τους αρχαιολόγους.

Όταν πεθάνω θέλω ο Βενιζέλος να εκφωνήσει τον επικήδειό μου. Θα σας πείσει όλους ότι είμαι ακόμα ζωντανός..... μπορεί να πείσει ακόμα κι εμένα.

Όταν η Τζούλια έδινε πανελλήνιες ήξερε από την αρχή ποσά χιλιάδες μόρια θα πιάσει.

Όταν θέλεις πολύ να φας ένα σοκολατάκι για γεύση, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να διαλέξεις το πιο μαλακία σοκολατάκι που υπήρχε. 

όταν κάνω μπάνιο παίρνω μαζί μου και ένα σημείωμα αυτοκτονίας έτσι ώστε αν πέσω στη μπανιέρα να μην φανεί τόσο ηλίθιο 

Όταν κάποιος φτωχός δεν πληρώσει χαρατσι/φόρους είναι <<λαμόγιο φοροφυγάς>>. Όταν κάποιος πλούσιος δεν πληρώσει είναι <<ευνοϊκή ρύθμιση>>

Όταν χωρίζει ο Σπάιντερμαν, κυλιέται στα ταβάνια


Όταν χώρισε ο Ironman με την κοπέλα του, του είπε θέλω να μείνω λίγο αμόνι.

Όταν στεναχωριέμαι τραγουδώ.... μετά καταλαβαίνω πως η φωνή μου είναι χειρότερη από τα προβλήματα μου. 

όταν φτιαχτεί το μετρό στη Θεσσαλονίκη,θα μετονομαστεί κατευθείαν σε ρετρό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου