Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

το επιουσιο ανεκδοτακι

-παμε για τρεξιμο;
-ναι,αμε!
-ποσους γυρους αντεχεις;
-τρεις χωρις κρεμμυδι


-γραφε,Μωυση…Ου μοιχευσεις!
-μα,Θεουλη μου….
-γραφε,ρε μαλακα,να γελασουμε!


- Χρόνια μας πολλά μωρό μου. 
-
 Άσε μας κι εσύ ρε μάνα! 
(
Οιδίποδας 14 Φεβρουαρίου 430 π.Χ.)


Με ρωτάει ο άλλος τι δώρο να πάρει στην γκομενα για του Αγίου 
Βαλεντίνου...ποιον εμένα!!!...που η τελευταία σχέση μου ήταν στην
 πέμπτη Δημοτικού... 
"
Ξέρω γω...πάρ'της μια ξύστρα" 


-
 Mωρο μου ειναι 7 το πρωι,πού ησουν ολο το βραδυ; 
-
 Στα μπουζουκια,Μητροπανο. 
-
 Μα ,εχει πεθανει ο Μητροπανος!
- Ασε μας, μωρε,τα ξερεις ολα!
 


Αν πάω στο πρώτο ραντεβού με το νυφικό, θα θεωρήσει οτι τον πιέζω; 


       και οι 3 εικονιτσες,βοηθειά μας!

https://www.pinterest.com/pin/420734790163903666/





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου