Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

αφορισμοι του Ζαρκο Πεταν 1


Τί γνωμη εχετε περι αμαρτιας;
-εγω ειμαι υπερ

Ο κυνισμος ειναι χιουμορ που ξυνισε

Η μονη ζωη που αξιζει καπως ειναι αυτη που βρισκεται ακομα μπροστα μας

Η ελευθερια φανταζει πολυ πιο ωραια οταν την κοιταζεις μεσα απο καγκελα

Μην κλεβεις αν δεν εχεις βαθιες τσεπες

Τα νιατα συγκαταλεγονται στα ευφλεκτα υλικα

Το κρεας δεν ακριβυνε,απλως φθηνυνε το χρημα

Ο καριεριστας σκεφτεται με τους αγκωνες

Οταν δυο μηδενικα συναντιουνται,γινονται αποχωρητηριο

Τα παντα ρει ...και δεν βρισκεις πουθενα υδραυλικο(Ηρακλειτος)

Θα ηθελα να πεθανω στο ανθος των γηρατειων μου 

Ο χρονος αναμεσα στο τελος της ζωης και το θανατο ονομαζεται γερατεια

Θα`θελα η αιτια θανατου μου να`ναι ο θανατος και τιποτ`αλλο

Κοιταχτηκα στον καθρεφτη και διαπιστωσα πως δεν ειναι με το μερος μου
Κοιταχτηκα στον καθρεφτη και διαπιστωσα πως ο καθρεφτης ειχε γερασει

Τί ωραιο που θα `ταν αν γινοταν να αποταμιευουμε τις αμαρτιες μας για τα γεραματα μας!

Στα γεραματα γερναμε γρηγοροτερα

Οταν ο ανθρωπος γερασει,γνωριζει περισσοτερους νεκρους παρα ζωντανους

Οταν ημουν νεος ημουν αμυαλος...τωρα ειμαι γέρος,μυαλωμενος και ξεκουτης

Η αθανασια θα μού πηγαινε μια χαρα στα νιατα μου...τωρα που γερασα,την εχω
  χεσμενη

Η μνημη μου βελτιωνεται...τωρα θυμαμαι ακομα και γεγονοτα που δεν συνεβησαν

συμφωνα με τις στατιστικες,ο ερωτας προκαλει περισσοτερα διαζυγια απο γαμους

τί κριμα που οι αιωνιοι ερωτες ειναι τοσο συντομοι!

ο ερωτας δεν ειναι καθολου τυφλος...συχνα βλεπει περισσοτερα απ`οσα υπαρχουν στην πραγματικοτητα

ο ερωτας ειναι τυφλος,γι`αυτο και οι ερωτευμενοι πασπατευονται συνεχεια

ο ερωτας εχει δικιο ακομα κι οταν εχει αδικο





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου