Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

η τίμια

 

απο τις Ευθυμες Κρητικες Ιστοριες,
του Αριστ.Χουρδακη
 
                                                        Η τίμια
μελι και γαλα τα περνουσαν δυο γειτονισσες...εσμιγαν και εκαναν παρεα και κουβεντιαζαν κι ελεγαν τα μυστικα τους...η μια ητανε τιμια και παστρικη και η αλλη ακολουθουσε κακο δρομο...μια μερα ομως τα χαλασαν,πιαστηκαν στα χερια και ειπαν ασχημα λογια μεταξυ τους...και ειπε η αλλη,που ηταν και κακόγλωσση,"πουτανα" την τιμια!...
μετα καιρο,που αγαπησανε παλι,τής λεει μια μερα η καλη:
-μα πε μου `δα,γειτονισσα,γιάντα μού`πες εμενα τεθοια κουβεντα,που καλα κατεχεις πως ειμαι τιμια;
-τιμια εισαι και το κατεχω...μα,φοβηθηκα να μη μού το πρωτοπεις εσυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου