Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

απο το κλασικο ρεπερτοριο

 

  • Η δασκάλα της Α' δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό που όλο βρίζει και δεν δίνει την παραμικρή σημασία στο μάθημα..
    “Ποιο είναι το πρόβλημά σου;”, τον ρωτάει εξαγριωμένη η δασκάλα ...
    “Είμαι πολύ έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη” απαντά ο Τοτός με ύφος...
    Η αδερφή μου είναι στην Γ' τάξη και εγώ είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν...
    Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην Γ' τάξη κι εγώ”.
    Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα Τests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στην Γ' τάξη.
    “Πόσο κάνει 3×13;”, ρωτά ο διευθυντής.
    “Τριάντα εννέα”.
    “Ποια είναι η πρωτεύουσα της Φιλανδίας;”
    “Το Ελσίνκι”. λέει ο Τοτός ...
    “Πότε γιορτάζουμε το έπος της Αλβανίας;”
    “Την 28η Οκτωβρίου”.
    Σε όλες τις ερωτήσεις του διευθυντή, ο Τοτός απαντά σωστά. Όμως, μετά αρχίζει να ρωτά η δασκάλα, η οποία τον
    έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο αθυρόστομος είναι.
    Λοιπόν Τοτέ αν απαντήσεις και στις δικές μου ερωτήσεις τότε θα δούμε τι θα κάνουμε ....
    Ο.Κ κυρία λέει ο Τοτός !!!
    Ερώτηση 1η:
    “Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει 4 κι εγώ 2;”, ρωτάει πονηρά η δασκάλα.
    “Τα πόδια”, απαντά ήρεμα ο Τοτός.
    “Τι είναι αυτό που έχεις μέσα στο παντελόνι σου, ενώ εγώ δεν έχω;”
    “Τσέπες” λέει ο Τοτός ...
    “Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα υγρό;”
    “Η καρύδα”.
    “Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;”
    Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να μιλήσει ο Τοτός λέει με αυτοπεποίθηση:
    “Η τσίχλα κυρία”
    “Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή και το σκυλί στα τρία πόδια του;”, ρωτά ακόμη πιο έντονα η δασκάλα.
    “Χειραψία απαντά ο Τοτός”
    Η δασκάλα τα έχει πάρει στο κρανίο !!!
    Αποφασίζει λοιπόν να χτυπήσει πιο δυνατά:
    “Χώνεις τα παλούκια μέσα μου. Με πιέζεις, με καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις κι εγώ βρέχομαι.
    Τι είμαι;”
    Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πάλι πριν προλάβει να πει κάτι, ακούει τον Τοτό να απαντά:
    “Η σκηνή!”, απαντά με σιγουριά ο Τοτός ...
    “Βάζεις το δάχτυλο μέσα μου,με παίζεις νευρικά ... Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα. Τι είμαι;”
    Ο διευθυντής πλέον άναυδος κοιτάζει σαν χαμένος !!!
    “Η βέρα Κυρία”, λέει θριαμβευτικά ο Τοτός.
    “Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με αναταράζεις, ανακουφίζομαι…. Τι είμαι;”
    “Η μύτη κυρία ”
    “Είμαι σαν σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη. Καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας.. Τι είμαι;”
    “Το βέλος Κυρία ”
    “Αρχίζω από “μ” και τελειώνω σε “ι”. Όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι. Τι είμαι?”
    “Το μέλι φυσικά ”
    Τότε διευθυντής μη αντέχοντας άλλο κτυπά το χέρι του στο τραπέζι και φωνάζει:
    Φτάνει πιαααααα !!!!
    Ποια τρίτη τάξη; Στείλε τον τσόγλανο κατευθείαν στο Πανεπιστήμιο !!!
    Εγώ από μέσα μου απάντησα λάθος σε όλες τις ερωτήσεις !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου