Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020

για το επιουσιο χαμογελο

 

-μωρο μου,εισαι ακομα θυμωμενη μαζι μου;

-όχι βρε κουτο,φαε τωρα

-σαν περιεργη γευση εχουν σημερα οι πιπεριες!

-είναι πιπεριες *χλωρινης*!

................................................................................................................

-κλεισε τις κουρτινες για να μην φαινομαι

-θα ξεντυθεις;

-θα φαω

.............................................................................................................................

εφκιαξα ψευτικο προφιλ και τσαταρω με την γυναικα μου….μολις με ενημερωσε ότι ο αντρας της πεθανε πριν 3 χρόνια!

.................................................................................................................

-μωρο μου,πόσα παγωτινια εφαγες;

-ξερω `γω,πεντεξι

-μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος;

-δεκατεσσερα

..........................................................................................................................

-μάνα. Τι φαϊ έχει; Μπριάμ; Ωραία κλείσε γιατί μιλάω και στο σταθερό. Ναι γεια σας. Μια παραγγελία θα θελα να κάνω

......................................................................................................................

-για να μην είναι αμαρτια το σεξ πρεπει να ειστε παντρεμενοι,τεκνο μου

-και οι δυο ,πατερ;

............................................................................................................

Δεσμοφυλακας εκανε διαιρεση και ξεχασε ένα κρατουμενο…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου