Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

Μποστ - Θεμης Ανδρεαδης- ο συγχωρεμενος

 

https://www.youtube.com/watch?v=aj90hRdEJjM

  O συγχωρεμενος

 

Ενας ακτήμων χωρικός τα μάτια του πρίν κλείσει

μητροπολίτη φώναξε για να τον κοινωνήσει

 φτάνει αυτός με μερσεντές σε δυό λεπτά κοντά του

 και ερωτά τον χωρικόν για τ΄αμαρτήματά του

 

 Ήμουν πολύ αμαρτωλός του λέγει ο ακτήμων

 εμίσεψα και έκλεψα δεν ήμουν ελεήμων

σκότωσα κι έναν γείτονα κάποτε με μιά πέτρα

δια διαφοράν κτηματικήν και δια ολίγα μέτρα

 

 Στη κατοχή με γερμανούς ήμουν με τους τσολιάδας

 κτηνοβασίαν έκανα σε όνους κι αγελάδας

συχνά στα δικαστήρια ήμουν με χειροπέδας

βίασα και τουρίστριας κι ασέλγησα σε παίδας

 

Αυτά δεν είναι τίποτα λέγει ο ιερωμένος

προς τον ετοιμοθάνατον που ήταν ξαπλωμένος

 τώρα που την επίγειαν ζωήν εγκαταλείπεις

θέλω εις όσα σε ρωτώ αλήθειαν να είπεις

 

Ελαβες μέρος γενικώς με αριστερούς προδότας

διά να δοθούν τα κτήματα εις πάσχοντας αγρότας

 πήρες το μέρος ΣΥΡΙΖΑ κι αντίχριστων κομμάτων

 διά διανομήν των τσιφλικιών και ιερών κτημάτων

 

ΟΧΙ σεβασμιότατε τοιαύτην ατιμία

 δεν ειν΄του χαρακτήρος μου ούτε αι ανομίαι

 συνεταξάμην πάντοτε στου κλήρου τους αγώνας

 κι όταν κινδύνευε αυτός έκρουα τους κωδώνας ντιν ντον

 

 Ο ιεράρχης εις αυτά του λέγει μη φοβάσαι

 αφού αγάπησες εμάς συγχωρεμένος να`σαι

 εις του πατρός την δεξιάν αύριο θα καθήσεις

 τα άλλα είναι πταισματα  άστα μη τα σκαλίζεις

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου