Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

τα μικρα και χαριν εχει...


Και όπως λέει και ένα αρχαίο κινεζικό ρητό: Ποτέ μην αφήνεις για αύριο τις μπάμιες που μπορείς να πετάξεις σήμερα
...........................................................................................................................
-Κυρία, με δυσκολεύουν οι μετοχές
-Πούλα τες
-Είστε σίγουρα φιλόλογος;
..........................................................................................................................
-Έτερο εκάτερο
-Θέλει ν
-Έντερο εκάντερο
............................................................................................................................
Λάτιν συγκρότημα που αποτελείται από μαστόρια βουλκανιζατέρ: Λας Τιχάδες
..........................................................................................................
-Σήμερα είμαστε, αύριο δεν είμαστε
-Είστε σίγουρα γιατρός;
..................................................................................................
-μαμα,…
-στο δευτερο συρταρι
........................................................................................................
-ρε συ Βιολεττα,θα με χωρισεις επειδη εχω αχρωματοψια;
-εγω ειμαι η Ροζα,δεν ειμαι η Βιολεττα!
.................................................................................................................
Μια φορά τσακωθηκα με τη μανα μου και στο τελος μού ειπε ότι εχω δικιο,στους καλυτερους γιατρους τρεχαμε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου