Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

απο τον αστειρευτο Κωστα Μαρτινιδη

 

Ένας θαυμαστής της κόλλας ούχου πάει στο περίπτερο και λέει θέλω πολλές κόλλες ούχου πόσες τον ρωτά ο περιπτεράς καμιά τριανταριά λέει αυτός κύριε του λέει θα πάτε σε σούπερ μάρκετ για τέτοια ποσότητα πάει λοιπόν σούπερ μάρκετ και λέει θέλω πολλές κόλλες ούχου πόσες του λέει ο υπάλληλος καμιά 300ρια λέει αυτός α του λέει ο υπάλληλος για τέτοια ποσότητα θα πάτε στην αντιπροσωπεία πάει και κει τον ρωτάει ο αντιπρόσωπος πόσες θέλετε 3000 λέει αυτός α για τέτοια ποσότητα θα πάτε στο εργοστάσιο στη Γερμανία πάει και κει πόσες θέλετε τον ρωτάνε 30 χιλιάδες λέει αυτός α του λένε η ημερήσια παραγωγή μας δεν είναι τόση η μόνη λύση να πάτε στον παπά του αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη γεμάτος απορία πάει Θεσσαλονίκη βρίσκει τον παπά και του λέει θέλω πολλές κόλλες ούχου πόσες θέλεις του λέει ο παπάς 100 χιλιάδες λέει κανένα πρόβλημα του λέει ο παπάς πάω να τις ετοιμάσω μα πως μπορεί να έχετε τέτοιες ποσότητες ρωτά ο αγοραστής ξέρεις ποιος είμαι εγώ του λέει ο παπάς είμαι ο επί κεφαλής ιερωμένος του αγίου Δημητρίου της Θεσσαλονίκης του πολι-ούχου...

******************************************************

Κάποτε οι άνθρωποι φορούσαν βάτες
Μετά ήρθε μια μεταβατική περίοδος

*********************************************

Τα περδίκια δεν αρρωσταίνουν ποτέ;

******************************************

-Τί έχεις;
- Τίποτα
-Το κανονικό ή το γυναικείο;

**************************************

Πήρα και λίγα φρούτα ..να χαλάσουν στο ψυγείο

***************************************

Εγώ, ας πούμε, όταν ξεκινάω για δουλειά, γιατί δεν φεύγουν σαν πουλιά τα ψαροκάικα;

************************************

Όταν έχεις πονοκέφαλο το κατάλληλο φάρμακο είναι η παρακεταμόλη..
Για εξαιρετικές περιπτώσεις είναι.. το παρατατεμόλοι

**************************************

Φτερνίστηκα και μου λέει η άλλη:
''Βάλε και κανένα χέρι''!
Τί να κάνω κι εγώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου