Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

τα μικρα και χαριν εχει...

 

Βγείτε στα μπαλκόνια και χτυπάτε κατσαρολικά. Με τον θόρυβο θα εμποδίσουμε τις έρευνες του Oruc Reis και θα φύγει.
................................................................................................................
Μετά τη συμφωνία Δένδια με Αίγυπτο όλοι καταλάβαμε γιατί προσλαμβάνουν συνοριοφύλακες στην Κόρινθο
.................................................................................................................
Αντί για 12% ΦΠΑ στην εστίαση ... τελικά θα κλείνει στις 12
..............................................................................................................
εγω για κηδεια με μόνο 100 ατομα δεν πεθαινω
...........................................................................................................................
Να δειτε που το 2020 θα γινει βρισιά
................................................................................................................
ο σκυλί μου το ονόμασα STOP. Είναι από διασταύρωση.
..............................................................................................
-Θα έρθεις;
-Σε λήγω
-Ορθογραφικό λάθος ήταν ή με χωρίζει;
.......................................................................................................................
Και στο κατω-κάτω, αν οι χαμαιλεοντες εκαναν σωστα αυτο που κανουν, δεν θα το ξεραμε καν οτι υπαρχουν...
....................................................................................................................
Πόσο γρηγορα περνανε τα ατιμα τα χρόνια! Πότε περασα από τον ρομαντισμο στον ρευματισμο,ουτε που τό καταλαβα!
....................................................................................................
-ποιανης είναι αυτή η ξανθια τριχα στο σακακι σου;;
-δικη σου μωρο μου
-ΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ!
-ε θα την εχω πολύ καιρο και μακρυνε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου