Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι



Μοναδα μετρησης ταχυτητας:  Φρουρά


-αχ τι γλυκο το μωρακι  σας,πόσο είναι;
-τριων μνημονιων…το δικο σας;
-εμας μολις ενός μνημονιου


-Τραπεζα εκει; Πώς μπορω να μεταφερω τα χρηματα μου στο εξωτερικο;
-για τί ποσό μιλαμε;
-λιγο γρηγορα παρακαλω γιατι δεν εχω μοναδες


Καμια φορά καθομαι και σκεφτομαι:καλα ρε φιλε,πόσο μπροστα ειμαι;   Μετα τραβαω λιγο πισω το καθισμα και ειμαι ενταξει…


Ειπα στη μανα μου οτι το ρουτερ σερνεται….ακομα κοιταει κατω



Πας να σβησεις ένα γραμμα στο άιφον και σού διαγραφει δεκα λεξεις,πενηντα μέιλς και τρια χωραφια που ειχες στ`ονομα σου


Εβαλα το μαγιο μου,πηγα μπροστα στον καθρεφτη και μού ειπε «για βουνο εισαι φετος»


Ο σκυλος μου είναι ο καλυτερος φυλακας…όταν κοιμαται κι ακουει θορυβο,σηκωνει το κεφαλι του και με κοιταζει μεχρι να σηκωθω να δω τι ητανε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου