Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

αυτη κι αυτος




-παχυνα αγαπη μου
-τι λες τωρα μωρο μου!
-πες μου κατι να με ανεβασεις
-γερανός


Πώς ζητανε συγνωμη οι γυναικες:
-συγνωμη,αλλά εσυ φταις


Οι ζωντανοι με τους ζωντανους κι οι παντρεμενοι με τους παντρεμενους


-από τι πεθανε η πεθερα σου;
-από καταρρακτη
-τήν εγχειρισαν;
-οχι,τήν εσπρωξα


-σ`αγαπω
-εγω πιο πολυ
-οχι εγω πιο πολυ
-οχι εγω πιο πολυ
-οχι εγω πιο πολυ
-οχι εγω πιο πολυ
-και γιατι με κερατωσες;
-καλα εσυ πιο πολυ


Σε δωματιο ξενοδοχειου εκαναν σεξ και φωναζε αυτη μη μού τόν στερεις μη μού τόν στερεις….αυτες ειναι ατάκες οχι τί σού κανω και τί μού κανεις…


-how deep is your love?
-ντιπ για ντιπ !


Κορη:-μανα,εγω αυτη τη μ@λακία δεν τήν τρωω!
-μεινε νηστικη τοτε!
Γιος:-μανα,εγω αυτη την μ@λακία δεν τήν τρωω!
-να σού φτιαξω κατι αλλο


Ωπ,ανεβασε φωτο ο πρωην μου με την γκομενα….κατσε να σχολιασω
« πιο ομορφη ειναι αυτη απο εκεινη την ξανθια που σάς ειδα αγκαλια προχθες;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου