Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

το επιουσιο ανεκδοτακι




  
 Ξεψαρωσε η γιαγια μου κι 0ταν μπαινει στο τρολεϊ και δεν βρισκει θεση φωναζει "Χρυση Αυγη! Ολοι εγερθητοι!


Έφερε ο αλλος το σκυλι του να το δουμε. Μπουλντογκ διασταυρωση με ρινοκερο. Θα το χάιδευα αλλά ποιος κατεβαινει τωρα απ΄το δεντρο


Για την μεγαλη αναπνοη στα μακροβουτια, θα ηθελα να ευχαριστησω τον πατερα μου, που εμπαινε για χεσιμο πριν απο μενα στην τουαλετα


Όταν εχει πολυ κοσμο στο ταμειο του supermarket, για να μικρυνει η ουρα παω στο τελος και φωναζω...."Περαστε και στο διπλα ταμειο"


-μερικες φορές απορω….αλλες φορές παλι,απο σιγμα…


Μιλουσα με μηνυματα με τον αλλο και μού πεταει ενα «ειμαι τελειοφυτος»…μα, πόσο τέλεια μπορει να τον φυτεψανε πια!;


Πηγα ΙΚΕΑ,ζαλιστηκα,μού εφεραν μια καρεκλα και επρεπε να τήν συναρμολογησω πρωτα...


-μπαμπα,κανω αεριαλ γιογκα
-και στο ειπε η μανα σου μην τρως τοσο μπροκολο!

-ρε μωρο μου γιατι με γραφεις;
-κυρια μου παρκαρατε παρανομα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου