Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

με επιγευση παραδοξου




-θυμασαι μωρο μου τον γαμο μας;
-ξεχνιουνται τετοιες μ@λακιες αγαπη μου;


Καπου ακουσα οτι το μεγαλυτερο λαθος που κανουν τα ζευγαρια ειναι που επεμβαινει ο ενας στα γκομενικα του αλλου


Την τελευταια φορά που πηγαν ολα καλα,δεν γυρισαν


Εγω μεθώ,εσυ μεθές;


Αν ξαναπεις ψεματα για μενα,θα αρχισω να λεω αληθειες για σενα…μιλημενα,τιμημενα


Να θυμασαι οτι η πορτα μου για σενα ειναι παντα ανοιχτη….οποτε θες μπορεις να φυγεις


Ο Αγιος Βασιλης υπαρχει…απλως,ειστε ολοι κωλοπαιδα


- θα ερθω να σε παρω κατα τις  οχτω ….μολις ακουσεις την κόρνα κατεβα.
- αααα εχεις αμαξι;
- οχι ,αλλά εχω κόρνα


-Ελα που εισαι ;
-Μυκονο 
-Πότε γυρνας ;
-Την Δευτερα γιατι Τριτη πρεπει να παω να σφραγισω στον ΟΑΕΔ


Πρεπει να πεινασουμε για να μην χρεοκοπησουμε…γιατι αν χρεοκοπησουμε θα πεινασουμε


   Και δυο του Γιωργου Μπουκάι

Αν ό,τι βλέπεις ταιριάζει γάντι με την πραγματικότητα που σε βολεύει, τότε μην πιστεύεις στα μάτια σου 

Αν νιώθεις ικανός να δίνεις χωρίς να περιμένεις πληρωμή, ποτέ κανένας δεν θα σου αφήσει απλήρωτο χρέος, διότι απλως κανένας δεν θα σου χρωστάει τίποτα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου