Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι




-εχετε βιβλια για την ακρατεια;
-όχι
-χεστηκα!

Τα περιστέρια που πάνε και κάθονται πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ είμαστε σίγουροι πως δεν φορτίζουν, έτσι;

Στο γάμο της ξαδέρφης μου ,την συνόδευαν ντυμένες με πέπλα κάτι 40άρες φίλες της .....τα γνωστά παραμιλφάκια

-Πώς σε λένε;
-γιορτή μου είναι κινητή...μαντεψε
-Cosmote;

Όχι πως είμαι σέξι, αλλά πριν με γνωρίσει το υγραέριο ήταν απλώς αέριο.

-μάνα, αν η τελευταία μπουκιά ήταν η δυναμή μου, θα ήμουν ο Σούπερμαν και όχι ο χοντρός της παρέας!

-Με είπε κοντή
-Έλα, μην τον ακούς. Σήκω να πάμε βόλτα.
-Όρθια είμαι…

Η άλλη βάφτηκε και πήγε στη θάλασσα.
Πρώτη βουτιά και μόλις βγήκε ήταν σαν καμουφλαρισμένος βατραχάνθρωπος σε κρούση εχθρικής ακτογραμμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου