Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

αυτη κι αυτος


-σ`αγαπαω
-ολο λογια εισαι κι από πραξεις τιποτα!
-σ`αγαπαω,εξι εξι τριανταεξι

Μετα από μακροχρονιες ερευνες οι επιστημονες βρηκανε τι κανει τις γυναικες ευτυχισμενες…...Τιποτα

- αυριο θα με θυμασαι;
-ναι
- σε ένα χρονο θα με θυμασαι;
-ναι
-knock knock
-ποιος είναι;
-τι,με ξεχασες κιολας;;;


Αυτο που βασικά με ενδιαφέρει σε μία σχέση, είναι να μην το μάθει ο αντρας μου…..

-ωραιος αντρας,φιλεναδα…καλα  εκανες και τον βαλσαμωσες

-εγω κανω κουμαντο εδώ μεσα!
-ΤΙ ΕΙΠΕΣ,αγαπη μου,ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ
-εγω θα ντυθω κομαντο εδώ μεσα ,τις αποκριες,μωρακι μου



Κορμαρα αισθανομαι σημερα!....ας δοκιμασω αμεσως ένα κολλητο τζην,να μού περασει…

Πασιγνωστος κομμωτης λεει δεχτηκε χθες ενοπλη επιθεση…εμ,όταν σας λεμε μην τα κοψετε πολύ να μας ακουτε,παιδια…δεν αστειευομαστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου