Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


Ρωτησα τον μαστορα αν είναι μεγαλη η ζημια στο αμαξι…ξεφυσηξε,σκουπισε το χερια του με ένα στουπι και τωρα ξυνει το αυτι…την γ@μησα!


Εχω πατησει αποδοχη σε τοσους πολλους ορους χρησης,που φοβαμαι μην εφερα εγω το ΔΝΤ στη χωρα


Ο καργιολης που εφκιαξε τα πλυντηρια ρουχων γιατι εβαλε τοσα πολλα κουμπια;…βρακι θα πλυνουμε,ρε μ@λακα,δεν θα παμε ταξιδι στο μελλον!


-εχεις πιει;
-όχι ρε μανα
-ο πατερας σου  ειμαι


Κάθε Κυριακη βραδυ βγαινω στο μπαλκονι και φωναζω»βρε δε γαμιεσαι κι εσυ μαλακα»,γιατι ,δεν μπορει,καποιος στη γειτονια θα το αξιζει


Σαν σωστη συνοδηγος που ειμαι,όταν βριζει ο οδηγος εγω συμπληρωνω με μουτζα ταυτοχρονα


Τα καλα νεα: συνδεσα τον υπολογιστη με τον ασυρματο εκτυπωτη μεσω wifi
Τα κακα νεα: δεν ξερω σε ποιου το σπιτι να παω για τις εκτυπωσεις μου


-τι φαγητο εχουμε;
-αρχιζει από «ρε»

-ρε,μηπως είναι μπριζολες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου