Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

αυτη κι αυτος


-θα ερθεις να δουμε ματσακι,ρε;
-δεν γινεται,ρε φιλε
-ενεκα η συζυξ;
-ποιος την υπολογιζει αυτή ,ρε….να σιδερωσω εχω

Συχνα ,οι αντρες επικοινωνουν με συμπεριφορα αποτομη…αλλά,δεν το εννοουν….αντιθετα,οι γυναικες επικοινωνουν με κομπλιμεντα…αλλά,δεν τα εννοουν

Και μού λεει η άλλη «κανω μπανιο στο τσακα-τσακα κι ερχομαι»….αν κρινω από την ωρα που εχει περασει ,το Τσακα-Τσακα μαλλον είναι νησι…

Του φκιαχνεις σπανακορυζο και το τρωεει ετσι χωρις μα μου του σου,εχει γκομενα,τελος

-εισαι για ένα one-night stand;
-μα,σε παρακαλω,εγω ειμαι ατομο με αρχες!
-τι αρχες;
-αρχες του μηνα,κανονισε το!

Μην σταματησουμε με το αμαξι κανα πενταλεπτακι στο φαναρι να βαφτουμε,αμεσως κορνα…αμα ξυπνατε με νευρα,μην βγαινετε από το σπιτι,παλληκάρια…

-τι εμαθα,σε χωρισε η γυναικα σου;
-ναι,τωρα μενω μονος
-και πώς εισαι;

-τωρα καλα,τις πρωτες μερες κοντεψα να τρελαθω απ`τη χαρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου