Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


Ειμαι σε beach bar,πεινασα και θελω club sandwich….ας  βαλω υποθηκη το σπιτι

Θα πεθανω και δεν θα εχω δει τον περιπτερα της γειτονιας μου ολοκληρο

Ηταν στο μπανιο μια κατσαριδα τοσο μεγαλη που μού πεταξε αυτή παντοφλα

Αγορασε ο άλλος καινουργιο ψαλιδι και μού λεει να με κουρεψει να δει αν είναι καλο…παλι καλα που δεν αγορασε προφυλακτικα!

-θυμασαι τοτε  που δεν ειχαμε Αλτσχαιμερ;
-αα ρε,τι μού θυμισες τωρα;!
-τι σού θυμισα;
-τι μού θυμισες;

Κοιτουσα ένα φυλλαδιο με αιρκοντισιον και αφου ειδα τις τιμες αποφασισα ότι και το φυλλαδιο μια χαρα αερα κανει


Μια φορά ήταν ένας Μαυρος, ένας Έλληνας και ένας Κινέζος, αιχμάλωτοι από μια φυλή ανθρωποφάγων. Τους λέει λοιπόν μια μέρα ο αρχηγός της φυλής:
- Για να γλιτώσετε το καζάνι και τη σούβλα θα πρέπει οι π**τσες σας να συμπληρώνουν στο σύνολο 50 πόντους!
Μετράνε λοιπόν πρώτα του Μαυρου... 30 πόντους!
Μετράνε του Έλληνα... 18 πόντους!
Μετράνε και του Κινέζου... 2, 5 πόντους!
Σύνολο 50, 5 πόντοι.
Τους αφήνουν ελεύθερους και φεύγουν. Καθώς έφευγαν λοιπόν λέει ο Μαυρος:
- Αν δεν είχα τους 30 πόντους μου, τώρα θα ήμασταν στην σούβλα!
Λέει κατόπιν ο Έλληνας:
- Αν δεν είχα και εγώ τους 18 πόντους μου, τώρα θα είμαστε στο καζάνι!
Λέει και ο Κινέζος:
- Αν δεν είχα και εγώ κ@υλες,τα λεγαμε



Ειπα σε έναν φιλο μου Αιγυπτιο ότι εχουμε 40 βαθμους εδώ στην Ελλαδα και μού ειπε να ντυνομαι καλα να μην αρπαξω κανα κρυωμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου