Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι


Νομίζω ότι τη μισή οικολογική καταστροφή του πλανήτη την προκάλεσα μια μέρα που πάλευα να πετύχω φωτοτυπία μπρος πίσω


Χτυπάει το τηλέφωνο..
-Γεια ,εγώ είμαι...
-ναι ,γεια και αντίο, κλείνω γιατί δεν έχω μονάδες
-Μα αφού εγώ σε πήρα !
-ε, τότε δεν έχω μπαταρία
-Προσπαθείς να με αποφύγεις;
-Κλείσε, ρε μάνα ,που σου λέω! Δεν σε αποφεύγω, ταιριάζω τα μαγνητάκια του ψυγείου


στα χρυσα ντυμενος,πιανει το μικροφωνο,παταει κατι αμανεδες,χαμος από κατω,πεταω κι εγω κατι χαρτοπετσετες,ντροπη μού λενε εκκλησια είναι


Ζητουνται μαθηματικοι για να μάς μαθουν να υπολογιζουμε ο ενας τον αλλον


-ο μπαμπας μου λεει ότι λυνει τον κυβο Ρουμπικ σε δυο δευτερολεπτα
-εχει εξασκηθει;
-όχι,εχει αχρωματοψια


-τι είναι αυτά τα πανώ με τις μουτζουρες              
-εχουν απεργια οι γιατροι


-ο,τι κοροιδευεις,το λουζεσαι!
-ε,τα μαλακισμενα τα 500ευρα,πώς είναι ετσι μωβ;


Διαδρομος Γυμναστικης-Κουτι Μελομακαρονα  0-3



Γιωργος Κουμιωτης
ο κουρεας
https://www.youtube.com/watch?v=RuLBISHuHPM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου