Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

αυτη κι αυτος


-μωρο μου,πιστευεις βαφτηκα πολύ εντονα;
-πηγαινε με στον αρχηγο σου


-πού πας,μωρη,ολοκληρο STOP δεν το ειδες;
-ελα να σού δειξω σε ποια εκανε μολις τωρα 5 συνεχομενα λάικ ο ξεφτιλισμενος και θα καταλαβεις!


-θα φυγω!
-εμπρος,φυγε,ο δρομος είναι ανοιχτος και τα σκυλια λυμενα
-δεμενα,εννοεις
-σιγα μην στο εκανα και ευκολο!


Κι εκει που καθομασταν ωραια και καλα στο μπαλκονι, μού λεει «παχυνες»…..τωρα,πώς βρεθηκε το πτωμα του στο δρομο,δεν ξερω,κυριε Προεδρε!


-εγω,φιλε,εχω κολυμπησει με λευκους καρχαριες-δολοφονους!
-εγω εχω πει στην δικια μου «πώς εγινες ετσι;»μετα από κομμωτηριο!
-ασε ,ρε ψευτη!


-Εχω πιασει το νοημα της Ζωης.
-Πανο, αυτο που πιανεις ειναι ο κωλος μου!
-Ελα, ρε Ζωη. Μη μού το χαλας.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου