Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

το επιουσιο ανεκδοτακι

-αστα,ρε,πεθανε ο παππους μου
-ω,ρε φιλε,τα συλλυπητηρια μου…ποια ηταν τα τελευταια του λογια;
-«την κρατας καλα τη σκαλα;»


Από την ΤV του μελλοντος…TV Quiz,Διασκεδαστε και κερδιστε:
ο τυχερος νικητης παιρνει και την μοναδικη συνταξη που δικαιουται η γενια του….


ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!
                 Γειασου,ρε ανταρτη αναρχοαυτόνομε!


Στη θεία μου που κάθε τρεις και λιγο με ρωταει «πότε θα παντρευτεις;» εχω βρει και απανταω «πρωτα ο Θεος»
(δεδομενου ότι ο Θεος,ως γνωστον, είναι ανυπαντρος)

Σηκωνομαι από το κρεβατι,τεντωνομαι,ακουω κρακ,ξαναξαπλωνω.Δεν θα διαλυθω εγω για να παω στη δουλεια!

ΖΗΤΕΙΤΑΙ γκομενα συριζαια ,οποισδηποτε ηλικιας, για να διοριστω στο Δημοσιο

Ωρα είναι να βγει η Αυγη με κανενα αγγλοελληνικο λεξικο που θα μεταφραζει το “idiot” σε «πανεξυπνος»

Από τις εφημεριδες:
«Σοκ στο Αλιβερι! 75χρονη σκοτωθηκε στην προσπαθεια της να αυτοκτονησει»

(κοιτα τι μπορει να παθει ο ανθρωπος στα καλα καθουμενα,ναπουμε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου