Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

αφορισμοι


Κανουμε ονειρα για ιστοριες που εχουν προφανες τελος…ποσο ηλιθιοι οι ανθρωποι,τελικα

από τα ονειρα σου μαθε  αυτό που σού λειπει

το αλκοολ καιει τα λειπει

ένα κλειδι γυριζει κι απ`τις δυο μεριες…ή που κλεινεσαι ο ιδιος ή που σ`ολους ανοιγεσαι
(Ελυτης)

Όταν το μπροστινο αμαξι σε κανει να πηγαινεις σιγα,το προσπερνας….το ιδιο και με τους ανθρωπους

Αν θελεις κατι που δεν ειχες ποτέ,πρεπει να κανεις κατι που δεν εκανες ποτέ

Μερικες φορές νομιζουμε ότι θελουμε να εξαφανιστουμε…..ενω,αυτό που θελουμε είναι καποιος να μάς ψαξει

Μην μπερδευεις τον χαρακτηρα μου με την συμπεριφορα μου….ο χαρακτηρας μου ειμαι εγω…η συμπεριφορα μου εξαρταται παο σενα

Οι καταστασεις που ζω με ωριμαζουν….οχι η ηλικια


Ζητειται διαταραξη καθημερινοτητας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου