Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

αυτη κι αυτος


-Μωρό μου, τι είναι οφσάιντ;
-Όταν ο επιθετικός δεν καλύπτεται από τον αμυντικό
-Και αφού δεν τον καλύπτει γιατί δεν τον χωρίζει;;


Απo τότε που σταμάτησε να φοριέται η ζώνη αγνότητας, άρχισε να φοριέται το κέρατο.


Κορίτσια, δεν χρειάζονται πολλές μαγειρικές γνώσεις για να θεωρηθεί πως είστε έτοιμες για γάμο. Αρκεί να ξέρετε να ψήνετε ψάρι στα χείλη. 


Κορίτσια, όταν κάνετε αυτά τα πηδηματάκια την ώρα που βάζετε το τζην που είναι τρία νούμερα μικρότερο, τι ακριβώς ελπίζετε ότι θα συμβεί; 


- Μπαμπά, εσύ είχες ερωτευθεί ποτέ καμιά δασκάλα στο σχολείο; 
- Τι μου θύμισες τώρα, γιέ μου! Φυσικά!
 
- Και τι έγινε;
 
- Τίποτα. Το έμαθε η μάνα σου και σού αλλάξαμε σχολείο!
 


- Θέλω να γίνουμε όπως πριν.
- Πότε πριν;
- Πριν 5 χρόνια.
- Μα δεν γνωριζόμασταν!
- Έτσι!!


Δεν ειμαι δηλαδη τωρα εγω σκληρος αντρας που επλυνα τα πιατα με κρυο νερο;  Μην τρελαθουμε κιολας…



Αναβω θερμοσιφωνα.Κανω μπανιο.Βγαινω ραντεβου.Τήν ερωτευομαι.Παντρευομαι.Κανω παιδια.Βγαινω στη συνταξη.Πεθαινει.Θυμαμαι θερμοσιφωνα.Τόν κλεινω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου