Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Σταυρος Κουγιουμτζης


ΛΙΓΗ ΕΙΝ`Η ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ
Στιχοι: Γιωργος Θέμελης

Στην άγια νύχτα των παθών
μπαίνει βαθιά μου ο θρήνος

Λίγη είν’ η σάρκα και βαθιά
στο χώμα φυτεμένη
και το χαμόγελο πολύ
στην όψη τη φθαρμένη

Κλειστή είναι κάτω η πόρτα σου
και σου χτυπούν ν’ ανοίξεις
και τις πληγές που σ’ άνοιξαν
γυρεύουν να τους δείξεις



Μ ΕΚΟΨΑΝ ΜΕ ΧΩΡΙΣΑΝ ΣΤΑ ΔΥΟ
Στιχοι: Γιωργος Θέμελης

Μ’ έκοψαν, με χώρισαν στα δυο, 
τη μια πλευρά μου, τη μια φτερούγα μου
κι είμαι μια στάλα αίμα στα χείλη σου,
ένας αγέρας στα δάχτυλά σου

Δεν μπορώ να ζήσω ή να πεθάνω,
μισό κορμί ,μισοκομμένο όνειρο

Μ’ έκοψαν και μ’ άφησαν να ζω,
με την πληγή μου, με την αγάπη μου
κι είμαι μια πίκρα μέσα στα μάτια σου,
ένας αγέρας μες τα μαλλιά σου



ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
Στιχοι: Τασος Κόρφης



Μικραίνει ο κόσμος κι η θάλασσα γίνεται κήπος, 
στερεύει το φως στις γυμνές αποβάθρες,
 

μ’ ασβέστη σκεπάζουν τα δάκρυα
σεντόνι λευκό χειρουργείου
σκεπάζει τ’ ανήσυχα χέρια.

Μα εσύ, ματωμένη, καρδιά μου
και πάλι μαζί σου με πας,
ταξιδιώτη με πας για ναυάγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου