Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Ξαρχακος - Γκατσος


ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑ ΣΟΥ,ΒΕΝΕΤΙΑ

Γεια σου χαρά σου, Βενετιά,
πήρα τους δρόμους του Νοτιά
κι απ’ το κατάρτι το ψηλό
τον άνεμο παρακαλώ

Φύσα αεράκι φύσα με,
μη χαμηλώνεις ίσαμε
να δω γαλάζια εκκλησιά,
Τσιρίγο και Μονεμβασιά

Γεια σου χαρά σου, Βενετιά,
βγήκα σε θάλασσα πλατιά
και τραγουδώ στην κουπαστή
σ’ όλο τον κόσμο ν’ ακουστεί

Φύσα αεράκι φύσα με,
μη χαμηλώνεις ίσαμε
να δω στην Κρήτη μια κορφή
που έχω μανούλα κι αδελφή


ΕΒΑΛ`Ο ΘΕΟΣ  ΣΗΜΑΔΙ

Έβαλε ο Θεός σημάδι
παλληκάρι στα Σφακιά
κι ο πατέρας του στον Άδη
άκουσε μια τουφεκιά.

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό,
να νικήσεις τον καιρό.

Έβαλε ο Θεός σημάδι
παλληκάρι στα Σφακιά
κι η μανούλα του στον Άδη
τράβηξε μια χαρακιά.

Της καρδιάς μου βασιλιά,
με τον ήλιο στα μαλλιά,
μην περνάς τη χαρακιά,
η ζωή είναι πιο γλυκιά.


ΘΑ ΠΟΤΙΣΩ Μ`ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΜΟΥ ΑΛΜΥΡΟ


Θα ποτίσω μ’ ένα δάκρυ μου αλμυρό
τον καιρό, πικρά καλοκαίρια
έμαθα κοντά σου να περνώ.
Νεκρά περιστέρια
γέμισε η αυγή τον ουρανό.

Θα γυρίσω ,λυπημένη Παναγιά.
Έχε γεια, μην κλαις, το μαράζι
μάθε φυλακτό να μην κρεμάς.
Να λες "Δεν πειράζει,
θα `ρθει  άσπρη μέρα και για μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου