Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

αφορισμοι


Ειμαι ευγνωμων σε κάθε δυσκολο ανθρωπο που συναντησα στη ζωη μου….μού εδειξαν ποιος ΔΕΝ θελω να ειμαι

Ο αναγνωστης είναι ενας καλοπροαιρετος βαρηκοος…θα αντιληφθει άλλα πραγματα

Αν τα ματια μας βλεπανε ψυχες αντι για σωματα,πόσο διαφορετικο θα ηταν το ιδεωδες μας για την ομορφια

Τα κακα νεα: δεν υπαρχει κλειδι που να ξεκλειδωνει την ευτυχια
Τα καλα νεα: η ευτυχια δεν είναι κλειδωμενη

Με ενοιαζε τι σκεφτονται οι αλλοι για μενα…μεχρις οτου δοκιμασα να πληρωσω τους λογαριασμους μου με την γνωμη τους

Να`μαι τετοιος που, όταν τα ποδια μου αγγιζουν το πατωμα κάθε πρωι,να λεει ο διαολος:
-γαμωτο,σηκωθηκε παλι!

Καπου-καπου,μνημες ξεγλιστρανε απ`τα ματια μου και αργοκυλανε στα μαγουλα μου…

Αν κανεις ένα λαθος, κατηγορησε καποιον αλλον,
αν κανεις πολλα λαθη,κατηγορησε το συστημα,
αν τα κανεις εντελως σκατα,πηγαινε σε εκλογες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου