Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

το επιουσιο ανεκδοτακι


-τί δουλεια κανεις,γιοκα μου;
-προγραμματα φτιαχνω,γιαγια
-τον Σουλειμαν να ξαναβαλετε


Απ`τον πολύ τοπο που δωσαμε στην οργη,δεν χωραμε πουθενα


-στην ουρα με 100 ατομα να πληρωσουμε την ΔΕΗ και ρωταει η άλλη:
-η ουρα είναι για την ΔΕΗ;
-όχι,ειμαστε ο Συλλογος Μακριας Γαιδουρας και εχουμε προπονηση!


Μη χειροτερα!....αδυνατισε το μαγιο μου!!!!


Όταν χασμουριεμαι και περναει ο διευθυντης κανω ότι ειμαι σοκαρισμενη από μειλ πελατη


Ο Ποντιος:-πριν ένα μηνα εκανα επεμβαση λέιζερ στα ματια μου,ωστοσο ακομα δεν εχω καταφερει να εκπεμψω ουτε μια ακτινα λέιζερ……μηπως δεν κανω κατι σωστα; Μηπως η επεμβαση απετυχε και  πρεπει να ζητησω πισω τα λεφτα μου;


Εχω ένα μεγαφωνο……σε τι με συμφερει να το μετατρεψω; Σε ένα εκατομμυριο φωνες ή σε ένα δισεκατομμυριο μικροφωνα;


-αχ και μού το `λεγε η μανα μου και εγω δεν την ακουγα
-τι σού ελεγε;
-δεν ξερω,δεν την ακουγα…


Γεμισε ο τοπος ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ ,λες και δεν υπαρχουν αλλα χρωματα…



Αμφιβαλλω αν το Google Translate εχει παρει το Lower

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου