Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Ειναι τρελοι αυτοι οι βιβλιοφαγοι! 1

ξεκαρδιστικες ατακες πελατων σε βιβλιοπωλεια

   της Jen Campbell
Weird things customers say in bookshops

Μεταιχμιο,2014

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πελατης(Π):-ηθελα να σάς ρωτησω αν εχετε τη συνεχεια του βιβλιου της Αννας Φρανκ
Βιβλιοπωλης(Β):…


Πελατισσα(προς την φιλη της):-τι είναι αυτος ο τομεας Λογοτεχνικης Κριτικης;είναι για βιβλια που γκρινιαζουν για αλλα βιβλια;


Πελατης:-εχετε κανενα βιβλιο σε πρασινο; θελω να ταιριαζει με το χαρτι περιτυλιγματος που αγορασα


Πελατισσα:-πεταγομαι μια στιγμη στο σουπερμαρκετ να παρω καναδυο πραγματακια.Θα αφησω εδώ τους γιους μου,αν δεν σας πειραζει.Ειναι τριων και πεντε.Δεν θα σάς ενοχλησουν καθολου.


Πελατισσα:-εχετε κανενα βιβλιο επαγγελματικου προσανατολισμου; Θελω να δωσω μερικες ιδεες στην κορη μου
Β:- Α,σκεφτεται ποια σχολη να δηλωσει;
Π:-όχι,όχι ακομα.Να την εκει είναι.Αγαπη μου!
(ένα τετραχρονο κοριτσακι πλησιαζει)
Π:-καλως την.Κατσε εδώ να τα πεις λιγακι με την καλη κυρια μεχρι να σού βρω ένα βιβλιο για το πώς θα γινεις γιατρος ή κατι άλλο επιστημονικο.Τι λες;
(το κοριτσακι μενει σιωπηλο)
Π:-επιστρεφω σ`ένα λεπτο
(κατευθυνεται προς τον τομεα των δοκιμιων)
Βιβλιοπωλισσα:-λοιπον,πώς σε λενε;
Παιδι:-Σάρα
Β:-τι ωραιο ονομα!
Παιδι: -Ευχαριστω
Β:-Σαρα,τι θες να γιονεις όταν μεγαλωσεις;
Παιδι:-Αγριομελισσα
Βιβλιοπωλισσα:- Τέλεια!


Π:-εχετε κανενα βιβλιο για τα Αγια Παθη;
Β:-ναι,ναι
Π: -Τέλεια.Κατι με πολλα κοτοπουλακια και κουνελακια θα ηταν τελειο,ευχαριστω


Β:-πώς μπορω να σάς βοηθησω;
Π:- ναι,πού εχετε τα μυθιστορηματα;
Β:-ο τομεας της λογοτεχνιας αρχιζει από εκεινον εκει τον τοιχο.Ψαχνετε κατι συγκεκριμενο;
Π:-ναι,εχετε κανενα βιβλιο του Στεφαν Μπραουνινγκ;
Β:-δεν τον γνωριζω.Τι ειδους βιβλια εχει γραψει;
Π: -Δεν ξερω αν εχει γραψει τιποτα.Βλεπετε,εγω ειμαι ο Στεφαν Μπραουνινγκ και μού αρεσει να πηγαινω στα βιβλιοπωλεια και να ρωταω αν υπαρχουν βιβλια αυτου του συγγραφεα.
Β:-….μαλιστα
Π:-αν βρω κανενα,θα το αγορασω και θα το εχω παντα μαζι μου για να το δειχνω και να λεω πως το εγραψα εγω.Καλα,ολοι θα με θεωρουν σουπερ κουλ,σωστα;

Β:-…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου